пʼятницю, 11 грудня 2015 р.

ПІСНЯ - ДУША НАРОДУ



  Є на світі моя країна, 
де червона цвіте калина, 
Гори, ріки і полонина - 
Це моя Україна. 

Є на світі моя країна, 
Найчарівніша, як перлина, 
В моїм серці вона єдина - 
Це моя Україна!


     Ці прекрасні слова Юрія Рибчинського увібрали в себе  любов, трепет та красу до української мови, пісні, Батьківщини. Ці вірші, покладені на музику Ніколо Петраша линули у читальному залі нашої бібліотеки під час літературно-музичної композиції "Історія української пісні". Пісню виконували студенти IV курсу хорового відділу Теребовлянського вищого училища культури, а глядачі (учні 5-А класу ЗОШ№1) підспівували її та аплодували в такт. 



      Випускники училища ознайомили всіх присутніх з історією виникнення українських народних пісень "Ти ж мене підманула" та "Їхав козак за Дунай", а заспівували - чоловіче тріо випускників. Дівочий дует заспівав "Кленову баладу" А. Матвійчука, "Степом, степом" А. Пашкевича, "Два кольори" О. Білаша, "Палала у моєму небі зірка" Р. Квінта. Акомпонував юним артистам заслужений працівник культури України, композитор Василь Сорока. 



     Впродовж свята лейтмотивом звучали слова ведучих, що пісня - це душа народу. Зі словами подяки до артистів звернулися колишні випускники вищого училища культури, вчитель музики ЗОШ№1 Олег Юрків та завідуюча бібліотекою Галина Людвіковська.         П'ятикласники були вражені і задоволені нестандартним уроком музики, що відбувся у читальному залі дитячої бібліотеки під назвою "Історія української пісні".















Немає коментарів:

Дописати коментар